Friday 28 November 2014

Kenapa SHAKLEE??

Err... macam mana mo cerita ya... ok2.. saya akan ceritakan bagaimana saya kenal Shaklee..

Mama saya adalah orang pertama consume Shaklee dalam keluarga.. masa tu saya masih tidak mementingkan pengambilan makanan tambahan.. padahal mama selalu pesan.. ambil supplement.. bagus untuk kesihatan.. mmm.. biasalah.. masa zaman muda belia.. muda mudi.. rasa sentiasa kuat dan sihat..

Akhirnya.. bila saya sudah bersalin anak kedua, saya terdetik untuk mengambil supplement.. kebetulan saya breast feed untuk anak kedua saya tu.. bila mendapat peluang dapat breast feed lebih lama berbanding anak sulung, apa salahnya saya cuba ambil supplement pula kan?? Saya dapat manfaat khasiat, si anak pun sama!

Satu hari tu.. saya scroll2 fb wall saya.. nampak status rakan fb mengenai kebaikan ESP.. saya pun cuba mengambil ESP sebagai supplement saya sebab sesuai untuk ibu menyusukan anak dan juga anak yang disusukan itu.. jadi... ESP adalah Shaklee pertama saya!!

Saya juga seorang yang mudah terkena jangkitan selsema.. daripada pembacaan saya, vitamin C sesuai untuk mengelakkan jangkitan selsema.. saya pun ambil SR Vit C untuk Shaklee kedua saya! Alhamdulillah.. saya tidak ingat bila kali terakhir saya mengambil ubat selsema.. setiap kali saya rasa kurang selesa dan mahu selsema, saya akan cepat2 consume SR Vit C 2-3 biji sehari.. dan juga minum Performance.. alhamdulillah saya bebas dari selsema yang serius..

Dan yang paling best.. sehingga kini saya masi mengambil ESP dan SR Vit C secara konsisten.. saya ni jenis tidak ambil pusing sangat.. sehingga lah orang lain yang sendiri menegur perubahan kulit saya!

Alhamdulillah...

Madz
Watsapp/Telegram
0178352214

No comments:

Post a Comment